چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
کد خبر: 1005931
۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
تصاویر/ مراسم هیئت علمای ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام شریعتی در جمع روحانیون ارومیه به عوامل موفقیت در تبلیغ اشاره کرد و گفت: مطالبی در مجالس طرح نشود که دستاویزی برای حمله به دین قرار گیرد و؛ شیعه دارای منطق روشن است و با داستان سرایی دین تبلیغ نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین شریعتی، شامگاه چهارشنبه در مراسم هیئت علمای ارومیه که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) به معنای واقعی کلمه خادم اهل بیت (ع) بودند و امیدواریم از ادامه دهندگان راه ایشان باشیم.

وی اضافه کرد: همه انسان‌ها برزخ را تجربه خواهند کرد و صالحین در آن متنعم و انسان‌های اهل معصیت در عذاب خواهند بود.

استاد حوزه افزود: بزرگترین افتخار برای ما این است که در جایگاه تبلیغ و ترویج دین قرار گرفته‌ایم و خون دل‌ها برای بقای اسلام می‌خوریم.

وی ادامه داد: متأسفانه مشاهده می‌شود عده‌ای در جامعه نسبت به دین کم توجه شده‌اند و همین امر روز به روز تسرّی پیدا می‌کند و نتیجه آن افزایش طلاق، گرفتاری‌ها و مشکلات می‌شود.

حجت الاسلام شریعتی در ادامه به عوامل موفقیت در تبلیغ اشاره کرد و افزود: باید روش‌های خطابه و تبلیغ به روز باشد و به آنچه که برای مردم بیان می‌کنیم، عامل باشیم؛ مبلغ دین باید خودکفا بوده و محتاج دیگران نباشد.

کارشناس دینی تصریح کرد: تبلیغات سوء دشمن در شبکه‌های مجازی افکار جوانان را آلوده کرده است و حال آن‌که ۹۰ درصد آن تبلیغات دروغ است اما از بسترهای فضای مجازی استفاده کرده و به صورت یک‌طرفه جوانان را از راه حقیقت جدا می‌کند و باید به آن‌ها جواب داده شود.

وی در پایان گفت: مطالبی در مجالس طرح نشود که دستاویزی برای حمله به دین قرار گیرد، شیعه دارای منطق روشن است و با داستان سرایی دین تبلیغ نمی‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha